Niezależnie od tego, czy wprowadzasz nowy produkt, czy zwiększasz świadomość marki, ulotki reklamowe są wygodnym i atrakcyjnym wizualnie narzędziem marketingowym. Ulotki to bardzo przystępny, ponadczasowy sposób na promocję Twojej marki w Białymstoku, szczególnie w porównaniu z innymi formami reklamy drukowanej i cyfrowej. Ulotki reklamowe to doskonały sposób na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy są dostarczane do drzwi, czy wręczane na ulicach. Tam, gdzie reklama online lub wiadomość e-mail mogą zostać przewinięte i zapomniane w jednej chwili, fizyczny format ulotek oznacza, że mogą wywrzeć trwałe wrażenie na docelowym czytelniku. Można je zamówić w dowolnej ilości, co pozwala zaoszczędzić na kosztach drukowania i daje większą liczbę ulotek do rozdania odbiorcom. Dodatkowo koszty rozdania ulotek są symboliczne. W AFiSTO otrzymują Państwo indywidualny projekt graficzny ulotki, do wyboru różne rozmiary, rodzaje papieru i wykończenia ulotek.
Wybranie odpowiedniej kolorystki użytej w projekcie ulotek reklamowych wymaga starannego dopasowania, dlatego konieczne jest używanie kolorów, które ludzie mają kojarzyć z Twoją firmą. Utrzymanie spójności marki we wszystkich materiałach marketingowych sprawi, że Twoja firma pozostanie na dłużej w pamięci. Najlepsze projekty ulotek są odważne, naszpikowane dobrymi zdjęciami. Możemy wykonać dla Państwa fotografię produktową, aby wstawić przyciągające wzrok zdjęcia Waszego produktu i umieścić na nowej ulotce. Jeśli potrzebujesz czegoś bardziej abstrakcyjnego, proponujemy kontrastowe kolory, które bardziej przyciągają wzrok.
Ulotki muszą natychmiast przekazać swoją wiadomość – wg badań tylko 4% reklam ogląda się dłużej niż dwie sekundy – to wystarczy, by przeczytać tytuł. Jeśli Twój nagłówek jest interesujący, zachęci czytelników do jej obejrzenia. Ulotki oferują dużo miejsca, aby skutecznie przekazać wiadomość potencjalnym klientom, bez przeciążania ich informacjami. Dostępna jest szeroka gama opcji projektowania, dzięki czemu możesz wybrać odpowiedni rozmiar ulotki dla ilości informacji, które chcesz uwzględnić. Aspekty, takie jak układ ulotki – niezależnie od tego, czy są to zdjęcia przyciągające uwagę, teksty, czy też kombinacja obu tych elementów – można je dopasowywać, aby ułatwić czytelnikowi przyswajanie informacji. Na ulotce reklamowej nie może zabraknąć przydatnych informacji o Twojej firmie, takich jak dane kontaktowe, adresy stron internetowych i e-maile – działając prawie jak wizytówka.
Poniżej prezentujemy formaty ulotek reklamowych jednostronnych i dwustronnych, które są wybierane najczęściej przez naszych klientów.
– A7 (74×105 mm)
– A6 (105×148 mm)
– A5 (148×210 mm)
– A4 (210×297 mm)
– DL (99×210 mm) oraz DLx2 (210×198 mm)
– B6 (125×176 mm)
– Kwadratowe 120×120 mm, 150×150 mm, 200×200 mm