Strony One Page oraz Landing Page są nowym trendem i coraz więcej firm z Poznania wybiera właśnie tą formę promocji, a za tym wyborem przemawia kilka mocnych powodów. Przede wszystkim nie musimy przeglądać skomplikowanych stron internetowych, aby znaleźć potrzebne informacje lub produkty. W rzeczywistości przeciętny użytkownik sieci www, pozostanie na stronie internetowej przez kilka sekund, więc im szybciej znajdzie potrzebne informacje tym lepiej. Strony One Page i Landing Page zawierają skondensowane najważniejsze treści na jednej stronie, dlatego łatwiej wzbudzają zainteresowanie klientów nie tylko z Poznania, ale i całej Polski.
Użytkownicy zwykle przeskakują z jednej strony na drugą, potencjalnie tracąc dostęp do treści istotnych w procesie konwersji. Korzystając z jednostronicowych witryn, możesz kierować użytkowników witryny wzdłuż wybranej ścieżki.
Projektowanie i tworzenie stron One Page i Landing Page jest znacznie szybsze i tańsze niż w przypadku witryn wielostronicowych, daje także projektantom szansę na wprowadzanie efektownych animacji.
Strony One Page są szybkie ponieważ nie muszą ładować dużej ilości podstron. Firma Google potwierdziła w 2010 r., że prędkość ładowania witryny jest czynnikiem rankingowym przy pozycjonowaniu witryny. Wpływa to nie tylko negatywnie na twoje SEO, ale także poważnie szkodzi zaangażowaniu użytkownika. Inną kluczową statystką jest to, że jedno sekundowe opóźnienie w odpowiedzi strony może spowodować znaczny spadek współczynnika konwersji.
Oczywiście, strony One Page i Landing Page przyniosą korzyści firmom z Poznania, jeśli projekt strony zostanie wykonany profesjonalnie, czyli przez naszą agencję reklamową AFISTO 🙂
Strony internetowe One Page, które projektujemy przeznaczone są dla firm z Poznania, które dopiero zakładają działalność lub prowadzą małą firmę. Pozwalają na szybkie zapoznanie się z ofertą lub usługą danego przedsiębiorstwa. Projektowanie responsywnych stron internetowych One Page znacznie ułatwiło nawigację na urządzeniach mobilnych, czyli na smartfonach i tabletach. Użytkownicy muszą tylko przewijać, aby znaleźć potrzebne informacje - działanie, do którego jesteśmy przyzwyczajeni, dzięki takim stronom jak Facebook czy Twitter. Nie tylko strona w technologi RWD One Page pomaga użytkownikom mobilnym poruszać się po Twojej stronie, ale zwiększa czas trwania sesji i zmniejsza współczynnik odrzuceń. Kolejną zaletą stron One Page jest możliwość rozbudowy i stworzenia podstron w każdym momencie. Niektóre firmy z Poznania potrzebują dużej ilości treści, aby zaprezentować w rozbudowany sposób swoją ofertę. Jeśli Twoja firma oferuje wiele różnych rodzajów usług lub produktów, witryny wielostronicowe Multi Page będą lepszym wyborem.
Strony Landing Page są potężnym narzędziem marketingowym i mają z góry określony cel, którym przeważnie jest zdobycie potencjalnego klienta (LEAD) dla firmy z Poznania. Landing page służą do promocji produktów lub wydarzenia i często są częścią kampanii Google AdWords lub mailingowej. Co trzeba zrobić, żeby zdobyć lead sprzedażowy przez taką stronę? Landing Page oraz prezentowana oferta musi wzbudzić zainteresowanie u Twojego przyszłego klienta przez ciekawe treści i zdjęcia oraz posiadać jasne i czytelne wezwanie do działania. Przekonujący nagłówek z hasłem kampanii i miejsce na wyjaśnienie, w jaki sposób oferta zapewnia wystarczającą wartość, że użytkownik wyrazi zgodę na pozostawienie adresu e-mail i innych informacji. W rzeczywistości, zanim potencjalny klient skontaktuje się z firmą z Poznania, 70% procesu decyzyjnego będzie miał już za sobą. Dzięki stronom Landing Page możemy również zdobyć więcej fanów na portalach społecznościowych, którzy będą chcieli śledzić nasze nowości oraz wydarzenia oraz zyskać zapisy do naszego newslettera.
Przeanalizuj projekt przyszłej strony internetowej one page. Przedstaw nam w punktach menu razem z podmenu (np.: o nas, nasza oferta, galeria, porftolio, kontakt itd.)
Podaj nam jaką kolorystykę preferujesz na Twojej nowej stronie www. Tonacja powinna być spójna z np. logo firmy, identyfikacją wizualną lub barwą reklamowanych produktów. Oczywiście nasza agencja reklamowa służy doradztwem w tej kwestii.
Prześlij nam linki do stron internetowych, które Wam się podobają. Na jakich elementach wam najbardziej zależy?
Jednym z ważniejszych elementów są teksty. Najlepiej jak będzie ich jak najwięcej, ale sensownie napisanych. Pamiętaj, że liczy się oryginalność. Prosimy o kontakt z nami przekażemy stosowne informacje.
Kolejnymi ważnymi elementami, które będą znajdować się na stronie są zdjęcia. Prześlij nam fotografie firmy, produktów, pracowników. Służymy doradztwem jeżeli chodzi o zdjęcia, które będą wykorzystywane jako tło lub użyte do samego projektu graficznego strony. Wykonamy do Ciebie fotografię produktową tzw. packshoty w naszym profesjonalnie do tego przygotowanym studiu.
Na stronie powinno znajdować się logo firmy, prześlij je nam. Jeżeli jeszcze go nie masz, nasza agencja reklamowa wam je zaprojektuje.
Podaj nam aktywne profile społecznościowe z linkami (Facebook, Twitter, Instagram itp.) – umieścimy ikony na stronie zintegrowane z waszymi social media.
Hosting jest miejscem na serwerze gdzie znajduje się strona internetowa, poczta i inne dane. Powinien być bezawaryjny i szybki.